شرایط شرکت در قرعه کشی شرکت اهوازسرویس :

پس از تعمیر دستگاه خود توسط شرکت اهوازسرویس مشخصات شما در سیستم شرکت ثبت شده و شما از طریق پر کردن فرم قرعه کشی شرکت اهوازسرویس , در قرعه کشی ماهانه شرکت ما حضور خواهید داشت و در صورت برنده شدن جایزه شما به صورت تمام و کمال و تضمینی به شما ارائه خواهد شد .

نکته 1 : اطلاعاتی که در فرم زیر وارد می کنید باید با اطلاعات شخصی شما مطابقت داشته باشد.
نکته 2 : از پرکردن چند باره فرم خودداری کنید سیستم به طور خودکار شما را شناسایی کرده و از قرعه کشی حذف خواهید شد.
نکته 3 : تنها در صورتی امکان شرکت در قرعه کشی شرکت اهوازسرویس را دارید که از خدمات شرکت استفاده کرده باشید.
نکته 4 : تمام مراحل قرعه کشی و مشخص شدن برنده به طور خودکار انجام می شود.
از تماس گرفتن با شرکت در این مورد خودداری کنید.

[arandomnumber min=1012345 max=9962487 comma=no]

شرکت در قرعه کشی

مانده تا قرعه کشی :

0هفته0روز0ساعت0دقیقه

جوایز دوره اول قرعه کشی بزرگ اهواز سرویس :

اولین دوره ی قرعه کشی بزرگ اهوازسرویس در تاریخ 1399/07/10 برگزار خواهد شد سپس در همان روز با نفر اول تماس گرفته خواهد شد و جایزه از مبدا شرکت اهوازسرویس برای برنده ارسال خواهد گشت.

جایزه ی نفر اول : یک دستگاه مایکروفر بوش به مدل HMT84G421 

مایکروویو مدل « HMT84G421 » از محصولات شرکت معتبر «بوش» است که از کیفیت ساخت بسیار خوبی بهره می‌برد. این دستگاه از طراحی ظاهری ساده و شکیلی برخوردار است و از بدنه‌ی تمام استیل ساخته شده است. بدنه‌ی دستگاه بسیار مستحکم و در برابر زنگ‌زدگی مقاوم است. مایکروویو HMT84G421 دارای قابلیت گریل است که با توان 1200 وات کار می‌کند. پنل تنظیمات دستگاه در سمت راست قرار گرفته و از یک پیچ ولومی و چندین دکمه‌ی فشاری تشکیل شده است. از طریق این پنل کاربر قادر است نوع کارکرد دستگاه، زمان پخت و توان کارکرد آن را مشخص و برنامه‌ریزی کند. توان این مایکروویو قابل تنظیم در پنج سطح 90، 180، 360، 600 و 900 وات است. نمایشگر دیجیتالی نیز در این قسمت تعبیه شده است که زمان پخت و همچنین ساعت را نمایش می‌دهد. این مایکروویو فاقد دسته است و در دستگاه با فشردن دکمه‌ی بزرگ مستطیلی شکل روی بدنه باز می‌شود. مایکرویو مدل HMT84G421 دارای سه برنامه‌ی پخت اتوماتیک است تا با توجه به نوع مواد غذایی بتوانید حالت بهینه را برای کارکرد دستگاه انتخاب کنید.

برای دیدن نقد و برسی این محصول در دیجیکالا کلیک کنید 〈

Rate this page
تمامی حقوق این سایت نزد شرکت اهواز سرویس محفوظ است
قرعه کشی بزرگ اهوازسرویستماس با ما: 06191011297